یار....
عشق
درباره وبلاگ


شعر من کوچه ای پیچاپیچ است کوچه باغی ست که تنها یک شب تو از آن کوچه گذشتی آرام

پيوندها
دایرکتوری تبادل لینک گیله وا
کلبه شادی
ترنم عشق
يادداشت هاي پراکنده
زندگی رو عشق است
ورود ممنوع
تقدیم به تنها عشق زندگیم
Holy Man
عشق تک
دختر تنها
شاید برای اوقات بیکاری
♠♠♥♥lOvEiNg♥♥♠♠
من عاشقتم
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس armeta.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 68082
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1

موضوعات
تبریک،تسلیت

نويسندگان
رایکا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, :: 11:5 PM :: نويسنده : رایکا

ميان ابرها سير مي‌کنم

هر کدام را به شکلي مي‌بينم

که دوست دارم

مي‌گردم و دلخواهم را پيدا مي‌کنم

ميان آدم‌ها اما

کاري از دست من ساخته نيست

خودشان شکل عوض مي‌کنند

بـراي اتـفـاق هـايي که نـمي افـتـد …

بـراي دستـي کـه نـگـرفـتم

بـراي اشکـي کـه پـاک نـکـردم

بـراي بـوسـه اي کـه نـبــود

بـراي دوسـتـت دارمـي کـه مـرده بـه دنـيـا آمــد

بــراي مـن کـه وجـودم نـبـودن اسـت

مــرا بـبـخـش …



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: